6 Mart 2009 Cuma


uçmak istiyorum.bakmak istiyorum dünyaya kuş bakışı.görmek istiyorum neler oluyor.aşağıdakilerin hayatına girip nasıl yaşadıklarını öğrenmek istiyorum.onları merak ediyorum.


uçmak istiyorum.kuş bakışı baktıktan sonra sıçmak istiyorum sevmediklerimin kafasına martı misali.arkadaşlarımla göçmek istiyorum soğuklar gelince sıcağa.selam vermek istiyorum insanlara yukardan.yok etmesinler beni.kirletmesinler bana ait olan havamı. insanlar bilsin istiyorum tek yuvamın gökyüzü olduğunu.


daha bitmedi.aydedenin yanına çıkmak istiyorum.ona çiçekler götürüp ışığında dans etmek istiyorum.bana özel bir ışık vursun istiyorum.daha sonra gezmek istiyorum heryeri.kaybolmak istiyorum.


evet ben uçmak istiyorum.uçup gökyüzünde aşk yaşamak istiyorum...

1 yorum:

  1. ''kuş bakışı baktıktan sonra sıçmak istiyorum sevmediklerimin kafasına martı misali.''

    evet evet bunu ben de yapmak istiyorum.

    YanıtlaSil