18 Mart 2009 Çarşamba



bugün içimden bu mısraları yazasım geldi.okuyun beğenmesseniz recep tayyip gibi mısralar yazarım.





Dusundurdu yine beni gözlerin
Her bakisin icimde ates olur
Beni benden alir senin sozlerin
Biri biter otekisi dert olur...

Gecmiste kaldi artik mutlu günler
Deli gonlum sana hala vurgundur
Yeter artik yeter gonul feryad et
Bir bakarsin duslerin gercek olur...

Biliyorum bu is boyle cozulmez.
Dusunup susmak icime dert olur
Yeter artik yeter gonul feryad et
Bir bakarsin duslerin gercek olur...


HALUK LEVENT

4 yorum:

  1. recep tayyip tarzı şiir yazma rehberi;

    1st step: delikanlı olacaksın. bıyığın var mesela, bıyığının olduğunu vurgulayacaksın.
    2nd step: biraz daha delikanlı olacaksın. kırırım kafanı minvalli kelamlar edeceksin.
    3rd step: delikanlı oldun mu? olduysan başlayabilirsin artık.

    ruh gibi yürüyen birkaç serseri
    konuşuyor arkamdan ileri geri
    sıkıyosa gelin yüzüme söyleyin lan
    vururum kafanıza çakım ilkeri. (ilker: çakısı. isveç imalatıdır ama isveçliler böyle bir çakı imal ettiklerini kabul etmiyorlar. mevzu karışık.)

    benzin vardı da nazmiye mi içti?
    diyelim ki nazmiye içmedi, e peki emine mi içti?
    yoo, o da içmedi. peki kim içti lan bunları?
    emine'ye laf söyleyen karşısında bulur beni.

    beraber yürüdük biz bu yollarda
    hızlı hızlı yürüdük ama.. fişenk gibi. öyle işte.

    YanıtlaSil
  2. sokakta bir sürü recep var zaten. sen böyle kal, lazımsın, olmadı bizi numune olarak kullanırlar :)


    bunlar şahane sözler, hatta 2 saat önce okudum yorum yazamadan kalkmıştım, şarkıyı söyleyip duruyoru içimden.. aferin iyi halt ettin dilime taktın şarkıyı. artık 5 gün söylerim :)

    YanıtlaSil
  3. aynen benimde ağzıma takıldı.. amannnn bea :D

    YanıtlaSil
  4. sevindim hakketten söyleyin güzel şarkıdır.
    bu arada hakketten bir sürü recep var zerdüştün dediği gibi.en iyisi ben böle kalıyım

    yorumlar için teşekürler...

    YanıtlaSil