9 Mart 2009 Pazartesi


bugün çıktık arkadaşlarla okul yoluna.tabi giderken streslerin ardı kesilmiyor.basıyoz okula küfürü.neyse gittik.sonra yanaştık hemen her zamanki gibi kalorifere.ısınıyoz.okullu aslında ne kadar sevmesekte aslında güzel sarıyor be.arkadaşlarla standart şeyleri yapıyoruz.önce kalorifer yanaşıyoz sonra geometricinin kahkahalı dersini dinlioz sonra 3 saatin tenefüsünde doğru cafeye.yemek yiyoz başlıo sıkıcı olmaya rtık okul şayet haklı değilmiyim avrupa standartlarında 4 dersten fazlası yasak.zaten 4. dersten sonra biz başlıoz hadi eve hadi eve die.neyse çıkıoz.bu arada pazartesi okulda istiklala maaşı var sabah sabah.bide müdür okumamızı beğenmiyor.başlıoz yeniden okumaya.o anda kürsüye dalasım geliyor.neyse çıkıyoz okuldan.eve doğru.plan yapıyoruz nereye gidelim bugün diye ama bugün bi sonuca varamadık.evdeki yemeklerden bahsedince dedikki hiç güzel yemek yok hadi çiğ köfte yamaya şayet 2 tl miş ve adam çok güzel yapıyormuş.yemek lazımdı ama olmadı.vazgeçtik.herkes evinde annesinin yaptığı o sebze yemeklerine mahrum kaldı.ama yarın gidecez.artık yeter.mücadeleyi başlatıcağım.sonra başladım kızların kadınlar gününü kutlamaya.bunu bi sonraki paragrafta işlicem.ne de olsa ayrı bir konu.




şayet kadınlar günü gelmiş.ne güzel onlarda asıl haklarını istiyorlar.ama türkiyede kim hakkını almışki öyle değilmi?ama meydanlarda kadınları görünce sevindim.evet onlar susmuyor dedim.peki diğerleri.onlar evde dedikodu yapmakla meşgul.onlar şeriat isteyen recmlenmek isteyen kadınlar.yazık onlara. recm cezaları haberlerde dikktimi çekti.aslında bu müslüman halkı toptan geberecek.hiç acımıyorum.bunların kafası nereye basıyor ya.te allahım.kuranda kadınları taşlayarak öldürün mü yazıyor.cahiller.buna o evde oturanlarda karşı am iş mitinge gelince götlerini kaldırmıyorlar.ben erkeğim bu kadar düşünüyorumda onlar mı düşünemiyor.oturarak bir yere varacaklarını sanıyorlar.ama kadıköyde kaç kişi buna karşı yürüdü.yürüyün be.desteğim sonsuz.kadınlar bu dünya için çok önemli.onlar olmasa dünya ayakta duramazdı.onların en önemlisi doğurganlık özellikleri var.onlar ana.neyse işte böyle.

2 yorum:

  1. Ahh canım benim ne güzel demişin "kadınlar bu dünya için çok önemli" kadın örgütlü değil orospu çocuu-özür diliyorum- devlet bilerek bilgilendirmiyo eğitmiyo toplumu oda kadın özgür olduğunda kadının neler yaratabileceğinin farkında çünkü. Umarız artık bu pis düzen son bulur.

    Taşlayarak öldürme olayına resmen küfür ediyorum ve dedğin gibi bazen ezilmeyi hak ediyo müslüman milleti. bu konuyla ilgili fikrimi zerdüşt ün son yazısındaki yorumumda da bahsettim.Katılıyorum yazdıklarını bizim görevimiz de çevremizdekileri bilinçlendirmek.

    YanıtlaSil
  2. saolasın rahatsız hatun.beni övdün daha çok yazasım geldi.evet söylediklerine katılıyorum.zerdüştteki yorumunuda okudum hatta bende yorum yaptım.

    YanıtlaSil