4 Mart 2009 Çarşamba


arkandan bakıyorum hep.unutmaya çalışıyorum.biliyorum silmem gerekiyor seni hafızalarımdan.çünkü sen benim için en ufak bir ses değildin.olamazdın da.sen sadece varolmakla kaldın.sen hiç bir zaman elimi tutmadın.hep beni arkandan bakacak durumlara düşürdün.artık sen yoksun ama değişen birşeyde yok.çünkü çıkmıyorsun aklımdan.evet seni gerçekten unutmalıyım.ama nasıl?bunun bir yolu olmalı.bu ne kadar zor olsada başarmalıyım.pes etmemeliyim.ve seni unutmalıyım.



evet tam unuttum derken bir daha başladı o sancı.şu satırları yazarken bile aklımdasın.çıkmıyorsun.git artık rahat bırak.çık artık başkalarını düşünmesi gereken hafızamdan.bir daha girme aklıma.tutunma artık bana.sen git başkalarının ellerini tut.aradığın mutluluğu başka yollarda ara.çünkü sende biliyorsun sen beni hep arkandan bakacak durumda bıraktın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder