8 Nisan 2009 Çarşamba


Önce topraktım şimdi ağaç oldum

Derya denizler gibi dalgalandım şimdi duruldum

Kendimi buz gibi çok sert zannederdim

Meğer ne kolaymışım hemen eriyiverdim

Her şey dün gibi inan gelir geçer

Bilemezsek kıymeti hayat bizi içer



Bu benim gurur gecem görsün cümle alem

Yıkamaz kimse inan kalbimdir benim kalem

İşte uzattığım sana yeminli elim

Sımsıkı tut ki bu yolda düşmeden yürüyelim


Her şey dün gibi inan gelir geçer

Bilemezsek kıymetini, hayat bizi içer


Tut ki elimden düşmeden yürüyelim

Tut ki elimden düşmeden yürüyelim

Tut ki elimden düşmeden yürüyelim

Tut ki elimden birlikte yürüyelim



HAYKO CEPKİN


resim de alakasız oldu ama ilgimi çektii için koydum belki sizinde ilginizi çeker.

2 yorum:

  1. Herşey gün gibi inan gelir geçer...
    herşey bırakıp gidiyor insanları, mesela anılarımız, hatıralarımız kalıyor geride... ben bazen düşünürüm acaba anılarımız, hatıralamız mı bizimle birlikte yaşıyor aklımızda yoksa biz onları yaşadığımız, oluşturduğumuz yerde mi kalıyoruz sonsuza kadar...

    teşekkürler
    =)

    YanıtlaSil